loading...
پرتـال تفریحــی و سرگرمــی دنیــــا
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 637 نظرات (5)

دوستان به این وبلاک خوش اومدین امیداوریم از این مکان استفاده های لازم را برده باشید

جهت عضویت  و فعالیت در اینجا لطفا در انجمن اینجا عضو شده و مطالب و مشگلات خود را در این

انجمن مطرح کنین تا به مشگلات جواب داده شده و از مطالب آنها استفاده کنیم .

 

Admin بازدید : 293 نظرات (1)

Internet Download Manager 6.21 Build 16 Final Retail یا همان IDM یک نرم‌ افزار مدیریت دانلود است که تنها برای سیستم‌ عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌ است. Internet Download Manager ، دانلودها را به چند رشته تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌ تر انجام شود. IDM با برنامه‌های اینترنت اکسپلورر، اپرا، نت‌اسکیپ، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم کار می‌کند. تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه IDM محتوی جاسوس‌افزار یا adware باشد، منتشر نشده‌است. IDM می‌تواند فیلم‌هایی که در وبسایت‌ ها مشاهده می‌کنید را دانلود کند. هنگامی که فیلمی از اینترنت پخش می‌شود، به طور خودکار عبارتی را به نام Download this video در کنار صفحهٔ فیلم یا صدا ظاهر می‌شود که با کلیک بر آن می‌توان فیلم یا صدا را بارگیری کرد. با اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را افزايش دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.

Admin بازدید : 275 نظرات (0)

بازی FiFA 15 برای PC با قابلیت‌های تازه و امکانات نو، از پیشرفت‌های بصری تا تقویت سیستم هوش مصنوعی بازی، به میدان قدم گذاشته است تا تجربه‌ای واقعی‌تر از پرطرفدارترین ورزش دنیا را فراهم آورد. در این مقاله سعی می‌کنیم برخی از این ویژگی‌ها را به صورت کوتاه برایتان بازگو نماییم.

افزودن احساسات به بازیکنان دو تیم 

درک واقعی از فوتبال از جمله آن مواردی است که می‌تواند تجربه بازی کردن با یک شبیه‌ساز ورزشی را زیر و رو سازد. از همین رو EA کانادا نهایت تلاش خود را در ایجاد یک شبیه ساز واقعی نموده است. تلاشی که به سبب آن گیمر احساس تماشای یک بازی فوتبال واقعی را از صفحه نمایش تلویزیون داشته باشد، نه یک بازی کامپیوتری. به همین خاطر حالا هر بازیکن سیستم احساساتی مخصوص خود را نسبت به همه چیز دارد که در اخلاقیات و ظاهر آن‌ها نمایان خواهد شد.

 

 

Admin بازدید : 436 نظرات (0)

Pro Evolution Soccer 2015 سری بازی های PES که یکی از کاملترین بازی ها و شبیه سازهای مسابقات فوتبال است.بازی بسیار زیبایی که برای علاقه مندان به فوتبال هر ساله نسخه ی جدید منتشر میشود که نسبت به دیگر نسخه های قدیمی تکمیلی تر و مسلماً تغییرات وسیع تر برای رقابت با بازی FIFA نسبت به نسخه های قدیمی صورت میگیرد.در نسخه ی جدید بازی Pro Evolution Soccer به عنوان PES 2015 تغییرات بسیار زیادی مشاهده میشود و میتوان گفت نسبت به نسخه های قدیمی کاملترین نسخه ی شبیه سازی شده است که تاکنون در بازار عرضه شده است، تمام تغییرات تیم ها،زمین ها و انتقالات در این نسخه به صورت کامل برای تمام تیم ها به چشم می آید و همچنین گیم پلی بهتر و مدیریت بهتر بر بازکنان نیز از نکات قابل توجهی است که بر روی آن دقت کافی انجام شده است.

 

Admin بازدید : 347 نظرات (0)

Far Cry 4 یک حال و هوای کاملاً متفاوت نسبت به تمام بازی ها دارد. حتی Far Cry 4 را باید عنوانی متفاوت تر از نسخه های قبلی اش دانست. Ubisoft در Gamescom امسال قسمت های جدیدی از این بازی را به نمایش درآورد. در نسخه 4 بازی شاهد تغییرات و افزایش گرافیک غیرقابل انکاری هستیم و در بازی قسمت های بسیار جذابی گنجانده شده است، برای مثال شما در این نسخه قادر به تیراندازی حین رانندگی هم هستید و یا می توانید بر فراز نوک قله و صخره کوه ها با پاراگلایدر از تمام نقاط سرزمین به جستجو بپردازید.

سایت thegamescabin نمره 8.4 از 10 داده و سایت Gamefuzz نمره 89 از 100 داده است. این دو سایت های در نقدشان اعلام کردند Far Cry 4 واقعا یک بازی نسل هشتمی است و اگر می خواهید از بازی لذت کامل ببرید آنها را برروی PC,PS4,XBOX ONE بازی کنید. در بازی تنوع سلاح و وسایل نقلیه بسیار بوده و تعادلی بین داستان جذاب و اکشن شوتر بودنش وجود دارد.

 

Admin بازدید : 300 نظرات (0)

 

 

 

خدمتی دیگر از دنیا به کاربران فعال 

 

ان دسته از عزیزانی که در انجمن این وبلاک فعالیت مستمر داشته باشند و فعال باشند ( از نظر مطالب در هر زمینه ) به قید قرعه برای هر ۳ عزیز در اخر هر هفته فيل تر شکن اهدا خواهد شد .

 

برای اطلاعات بیشتر از لینک زیر استفاده کنید ( شرایط در لینک زیر اعلام شده است .‌).

http://www.aysansoft.ir/Forum/Catgory/68/Post/964

Admin بازدید : 568 نظرات (0)

 

 

 

خدمتی دیگر از بلاگ دنیا 

 

دوستانی که میخواهند ایدی مستر یا ایدی های چهار حرفی داشته باشند در همین پست در قسمت نظرات اعلام کنند یا با ایدی r-erwin@att.net در ارتباط باشند.

 

ایدی ها : پسوندهایی مثل Att.net و یا ایدی های چهار حرفی مثل : s85w و امثال این ها.

 

هزینه : بعد از درخواست اعلام می شود .

Admin بازدید : 406 نظرات (0)

وقتی ویندوز عوض میکنید همیشه نصب نرم افزار یکی از دردسرترین چیزاس که همه کاربران با اون رو برو هستن 

در اینجا این اتوران زیبا و منحصر به فرد که به سبک مترو ویندوز 8  طراحی شده به دادتان خواهد رسید . !!

 

برای دیدن تصاویری از قسمت های مختلف و توضیحات بیشتر این اتوران به ادامه مطلب مراجعه کنید . . . 

 

برای سفارش این اتوران زیبا با شماره تلفن یا ایمیل های زیر در ارتباط باشید .

قیمت : 20 هزار تومان !! 

 ایمیل  : ramintired@hotmail.com 

ایمیل 2: ramin.sabzi@gmail.com 
ایدی یاهو : r-erwin@att.net 

Admin بازدید : 508 نظرات (0)

 

فروش سورس ها و مثال های سی پلاس پلاس با کمترین هزینه با اتوران اختصاصی .
برای درخواست و سفارش سورس ها میتونین از لینک زیر استفاده کنید .
 

برای اطلاعات و لیست برنامه های موجود در این مجموعه به لینک زیر مراجعه فرمایید .

 
 
Admin بازدید : 956 نظرات (0)

دوستانی که میخواهند سورس برنامه های سی پلاس را تهیه کنند از لینک زیر استفاده کنید .

در صورت اشکال یا ایراد با ایمیل و شماره تلفن زیر در تماس باشید .

 

دریافت سورس کد های سی پلاس پلاس

 

دریافت سورس کد های سی شارپ

 

دریافت سورس کدهای ویژوال بیسیک 

 

ایمیل  : ramintired@hotmail.com

ایمیل 2: ramin.sabzi@gmail.com

ایدی یاهو : r-erwin@att.net

همراه : 09147826339

 

Admin بازدید : 559 نظرات (0)

Assassin's Creed III نسخه سوم بازی Assassin's Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند.

بقیه متن و دانلود در ادامه مطلب . . . .

Admin بازدید : 16475 نظرات (8)

دوستان عزیز قبل از مشاهده این عکس فایل هایی که در زیر اپلود شده اند را دانلود کنید چون نحوه اکتیو کردن افیس به صورت کامل در یک فایل پی دی ام گذاشته شده است اول فایل ها را دانلود کرده و طبق عکس های زیر افیس را اکتیو کنید

برای دانلود فایل هاو اموزش به ادامه مطلب مراجعه فرمایید . .

 

Admin بازدید : 457 نظرات (0)

داستان فیلم :

مهرنوش دختری جوان و فعال در اینترنت است که مورد هک و اخاذی قرار گرفته و از دوست خود بهار کمک می خواهد، بهار که برنده مدال طلای المپیاد کامپیوتر است تلاشی را برای باز پس گیری اطلاعات مهرنوش آغاز می کند که به ماجرایی پیچیده می انجامد .

برای مشاهده این فیلم به ادامه مطلب مراجعه کنید . . .

Admin بازدید : 1458 نظرات (2)


 

Microsoft Office Professional Plus 2013 15.0.4420.1017 Final بر پایه پلتفرم Metro ویندوز 8 طراحی شده‌است. آفیس 2013 دارای یک نسخه ARM‌ برای ویندوز 8 و یک نسخه x86-64 برای ویندوز 7، سرور 2012 و سرور 2008 R2 است.

در این نسخه جدید تعدادی از افکت‌ها و طراحی‌های گرافیکی آفیس 2010 حذف شده‌اند. در عوض در طراحی آن بیشتر از رنگ‌های ساده و پس زمینه سفید استفاده شده‌است.

دکمه بزرگ آفیس در گوشه بالا سمت چپ صفحه در آفیس 2010 هم با یک آیکون آفیس 2013 ساده مشابه آیکون اپلیکیشن‌های Metro‌ جایگزین شده‌است.

برای دانلود نرم افزار افیس 2013 به ادامه مطلب مراجعه کنید .....

 

Admin بازدید : 3907 نظرات (3)

 

بنا به درخواست تعدادی از عزیزان مبنی بر آهنگ برنامه “شما هم دعوتید” ، برآن شدیم تا آهنگ تیتراژ این برنامه را که اثری از دامون دهقانی است برای دانلود در اختیار شما قرار دهیم.

برای دانلود این آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

Admin بازدید : 39366 نظرات (0)

 

Windows 8 Consumer Preview در مسیر ارایه ویندوز 8، مایکرسافت یک نسخه پیش نمایش مخصوص توسعه دهندگان ارایه کرده که در سپتامبر سال گذشته وارد بازار شد. حالا امروز دیگر نسخه پیش نمایش مصرف کنندگان وارد می شود که نام دیگر آن نسخه بتا است. در ادامه مایکروسافت نسخه RC را ارایه خواهد کرد و پس از آن باید منتظر نسخه نهایی باشید.
مایکروسافت هنوز تاریخ رسمی ارایه نسخه نهایی را اعلام نکرده اما پیش بینی می شود در اوایل پاییز باید منتظر ارایه رسمی ویندوز 8 باشیم.


دانلود در ادامه مطلب.....

Admin بازدید : 2755 نظرات (4)

 

انتظارها به سر رسید! سایت یوبی سافت اولین تریلر بازی Assassin'S Creed 3 رو منتشر کرد این تریلر حدود 1 دقیقه از گیم پلی بازی رو به نمایش میکشه که توی هوای برفی در جنگل رخ میده و شخصیت اساسین به سربازارن حمله میکنه.مهارت های جدید اساسین در کشتن دشمنان کاملا به چشم میخوره .

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ......

 

Admin بازدید : 905 نظرات (1)

 

نرم افزار Proxfier 3.0 :

قابلیت های کلیدی این نرم افزار  :

۱- دسترسی به تمام سایت های فیلتر شده

۲ – بدون کمترین  افت سرعت

۳ – استفاده از سرور های خارجی

۴ – بدون محدودیت

۵ – دسترسی به سایت هایی چون فیس بوک ، یوتیوپ

6 - ………………….

دانلود با لینک مستقیم

 

پسورد فایل : bivafa.ir

 

درباره ما
Profile Pic
بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی در ایران اخرین اخبار فناوری و تکنولوژی روز و اخبار ایران و جهان در این سایت گرداوری می شود .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5265
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 529
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 2,096
  • بازدید سال : 16,713
  • بازدید کلی : 325,981
  • کدهای اختصاصی

    مترجم سایت

    مترجم سایت

    پیچک

    SEO Stats powered by MyPagerank.Net
    ابزار گوگل پلاس

    کد گوگل پلاس پیچک