ویندوز ۹ رونمایی می‌شود
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
ویندوز ۹ رونمایی می‌شود
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیویندوز 9ویندوز ۹ رونمایی می‌شود

تعداد بازدید : 315
نویسنده پیام
admin آفلاین
مدیر کل

ارسال‌ها : 935
عضويت : 29 /2 /1391
محل زندگي : تبریز
سن : 19
یاهو : r-erwin@att.net
تشکر ها: 4
تشکر شده : 73
ویندوز ۹ رونمایی می‌شود


 از پایگاه سی نت، این شرکت بزرگ ارایه دهنده نرم افزارهای رایانه ای قصد دارد سیستم عامل ویندوز ۹ ( Windows 9 )را با نام درشولد ( Threshold )وارد بازار کند که این اقدام جدا از طرح گسترده مایکروسافت برای یکپارچه سازی دو سیستم عامل ویندوز و ویندوز فون انجام می شود.
 
سیستم عامل ویندوز ۹ شامل نسخه های مختلف از سیستم های عاملی که تاکنون از سوی مایکروسافت ارایه شده است . در این سیستم عامل سه نسخه ایکس باکس وان (Xbox One )، ویندوز و ویندوز فون عرضه می شود و قرار است که از این پس آنها در یک سیستم کلی به روز شوند.
 
Paul Thurott وبلاگ نویس مسائل اختصاصی ویندوز گفته است که به احتمال زیاد ، Threshold با نام ویندوز ۹ عرضه خواهد شد تا مایکروسافت را از شکست ویندوز ۸ دور سازد . به رغم تلاش های این شرکت ویندوز ۱/۸ نتوانست آماری فراتر از ۲۵ میلیون آپدیت را بدست آورد .
 
با وجود اینکه ویندوز ۸ در حال حاضر بیش از یک سال است که به بازار عرضه شده؛ ولی سهم این نسخه ، از تغییر سیستم عامل دستگاه ها ، همچنان در پشت سر آمار ویندوز ۷ قرار می گیرد.




امضای کاربر : بعضی موقع ها اونقدر خندم میگیره که یکی میاد میگه به چی میخندی بگو ما هم بخندیم .ولی هرگز نشد وقتی غصه میخورم یکی بیاد بگه بگو ما هم بخوریم .
جمعه 11 بهمن 1392 - 14:01
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ