موبایل‌‌هایی که لوله‌ می‌شوند
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
موبایل‌‌هایی که لوله‌ می‌شوند
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیاخبار گوشی هاموبایل‌‌هایی که لوله‌ می‌شوند

تعداد بازدید : 64
نویسنده پیام
admin آفلاین
مدیر کل

ارسال‌ها : 935
عضويت : 29 /2 /1391
محل زندگي : تبریز
سن : 19
یاهو : r-erwin@att.net
تشکر ها: 4
تشکر شده : 73
موبایل‌‌هایی که لوله‌ می‌شوند


شرکت کورنینگ به تکنولوژی دست یافته که به واسطه آن صفحات تلفن همراه قابلیت تا و تابیده شدن را خواهند داشت و شاید تا سه سال آینده شرکت‌هایی چون اپل و سامسونگ روی آن سرمایه‌گذاری کنند. 
کورنینگ شرکت تولیدکننده محافظ نمایشگرهای آیفون و سامسونگ که مدتی است بر روی صفحات شفاف انعطاف پذیر کار می‌کند، عنوان کرده که حداقل تا سه سال آینده شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه رغبتی برای سرمایه‌گذاری بر روی صفحات تاشو نخواهند داشت.
صفحه منعطف شیشه‌ای این شرکت که با نام willow(درخت بید) شناخته می‌شود قابلیت تا شدن و تابیده شدن (لوله شدن) همچون صفخات روزنامه را دارد.
جیمز کلاپین مدیر عامل شرکت کورنینگ، می‌گوید که در حال حاضر با توجه به اینکه شاید رغبت کمی از سوی مردم برای استفاده از صفحات لمسی وجود داشته باشد به همین دلیل شرکت‌ها حاضر به سرمایه‌گذاری بر روی چنین تکنولوژی‌هایی نیستند.
همچنین او پیش بینی کرده که شاید تا سه سال دیگر همچنان صفحات تاشویی در کار نباشد و به مرور بعد از آن بزرگان این حوزه سرمایه‌های خود را به سمت محصولاتی جدید ببرند که می‌تواند سبک‌تر و کاراتر باشد.
جالب است که یکی از اساتید دانشگاهی اهل اسکاتلند نیز در این باره گفته ات که تغییر ذائقه کاربران تلفن همراه بسیار سخت است و کورنینگ شاید برای محصول خود نیاز داشته باشد که پیش از هر چیز فرهنگ سازی کند و به مردم بگوید که صفحات لمسی و تاشو چه مزایایی برای آنان دارد و بعد به سراغ بازاریابی تولیدات برود.


امضای کاربر : بعضی موقع ها اونقدر خندم میگیره که یکی میاد میگه به چی میخندی بگو ما هم بخندیم .ولی هرگز نشد وقتی غصه میخورم یکی بیاد بگه بگو ما هم بخوریم .
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:22
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ